I DALJE TRAJE INTERNETSKA DRAMA OKO SLAVNIH YOUTUBERA: HOĆE LI IKADA DOĆI KRAJU?

Od ponedjeljka, 16. rujna 2024. godine, poznati YouTuberi MrBeast, KSI i Logan Paul su se udružili kako bi pokrenuli unaprijed zapakirani obrok pod nazivom "Lunchly", kako bi se natjecali s originalnim „Lunchablesom“, u vlasništvu Kraft Heinza. Ti paketi za ručak dolaze u raznim bojama i oblicima, a oni sadrže bocu „Prime“ koji su KSI i Logan Paul napravii 2022. godine, „Feastables“ pločicu koju je MrBeast napravio 2023. godine te "varijantu hrane" koje su naveli na svojim YouTube kanalima.
Međutim, nakon čitavog mjeseca, gotovo čitav internet i dalje kritizira zajedno i proizvod i tu trojicu YouTubera, ali to ih neće spriječiti od trajnog ukidanja „Lunchly-ja“.
U međuvremenu, od četvrtka, 3. listopada 2024. godine, KSI je objavio novi singl pod nazivom „Thick Of It“ koji je, nakon objave, postala viralna. Pjesma je prikupila preko 5 milijuna pregleda u roku od tri dana, a pjesma je zauzela prvo mjesto na YouTubeovoj ljestvici Trending for Music, skupivši preko 11 milijuna pregleda. Međutim, pjesma je dobila mješoviti do negativan prijem nakon objavljivanja, s općom publikom i kreatorima sadržaja koji su kritizirali pjesmu na društvenim medijima. Kritike vezane uz pjesmu uključivale su njezin tekst i ritam, a pjesma je opisana kao "generična" i "bez sadržaja". KSI se nakon toga ponovno počeo obraćati publici pun mržnje, govoreći kako pjesmi „nije bila potrebna mržnja“ jer navodno govori o njegovom životu.
Osim toga, MrBeast i Logan Paul žele zaštititi KSI-ja od sve mržnje, tvrdeći da pjesma ipak zaslužuje svoje posebno mjesto na YouTubeu, dok se istovremeno i dalje svađaju s korisnicima platforme X-a (prije Twittera) da sam Lunchly ne zaslužuje istu mržnju kakvu je KSI dobio.
Hoće li ta trojica YouTubera doživjeti propast zbog velike rasprave na internetu i nesuglasica njihovog proizvoda? To samo ovisi o njima.
Comments ()